VİZYONUMUZ ve DEĞERLERİMİZ

DEĞERLERİMİZ

  • Dürüstlük
  • Güvenilirlik
  • Güleryüzlülük
  • Müşteri Odaklılık
  • Yenilikçilik
  • Çevreye Duyarlılık
  • Takım Ruhu



KALİTE POLİTİKAMIZ

  • Hizmet Kalitesini sürekli iyileştirerek rekabet gücünü korumak,
  • Müşterilerimizin, çalışanlarımızın, iş ortaklarımızın ve çevrenin memnuniyetini sürekli artırmak,
  • Nitelikli iş ortaklarıyla çalışmak,
  • Bilgi, eğitim ve yaratıcılığı teşvik ederek sürekli gelişmeyi sağlamak,
  • Her konuda hızlı iletişim, ekip çalışması ve yenilikçiliği esas almak,
  • Ulusal-uluslararası standartlara ve yasal mevzuatlara uygun hizmet sunmak,
  • Teknolojik gelişmeleri takip etmek ve uygulamak,
  • Kalite Yönetim Sistemi kuralları çerçevesinde, sürekli iyileşme ve gelişmeyi sağlamak,
  • Bu hedeflere ulaşmak için bütün kaynakları, etkin ve verimli şekilde kullanmak.



KALİTE HEDEFLERİMİZ

  • Zamanında ve sıfır hata ile operasyon gerçekleştirmek,
  • Müşteri memnuniyetini sürekli artırmak,
  • Çalışanların kişisel gelişim ihtiyaçlarını karşılamak,
  • Hizmet sunum sürecinin tamamında verimlilik artışı için iyileştirme çalışmaları yapmak,
  • Kalite Yönetim Sistemi etkinliğini sürekli iyileştirmek,

YUKARI